Hi, it’s been a week. This is Daitora Kobo.

After the test-play, I was happily fiddling with the code to implement the skills, but I found communication delays and last-attack glitches before that, so I decided to deal with all the annoying elements before implementing the fun skills, which was not a good idea! …
The root of the problem was quite deep, and it took a lot more time than I had expected.
As a result, I haven’t even gotten to skill creation yet!

If I want to try out other skills, I need to have a 1vs1 debacle, and I also need to have a simple skill-building sequence, so the groundwork is surprisingly not yet laid, and that took a lot of time…

However, now that the groundwork has been laid, I think I will be able to implement the skills I was looking forward to this week.
I thought I was getting up to speed on development, but I guess I’m not there yet.

See you all soon!

どうも一週間ぶりです。大虎工房です。

テストプレイの後、スキルを実装しようと思って嬉々としてコードをいじくってたわけですが、その手前で通信遅延やらラストアタックの不具合とかを見つけてしまって、楽しいスキル実装を目の前に煩わしい要素を全部対応しようと思ったのが良くなかったですね…
結構、根が深くて思いのほか時間がとられてしまいましたorz
結果、スキル作成までまだ行けてません!

ほかにもスキル試すんだったら1vs1みたいなデバコマも欲しいし、簡易とはいえスキルビルドのシーケンスも欲しいし、って考えていくと意外と周りの地盤がまだ整っていなくて、その辺の整備にも時間を取られてしまいましたね…

ですが、おおよそ地盤はできてきたので、今週こそは楽しみにしていたスキル実装ができそうです。
いい感じで開発の速度が乗ってきたと思っていたけど、まだまだでしたね笑

それでは!